Ja sista dagen på mars idag och kvällsmaten blev grillat med pommes, sallad och bearnaisesås. GOTT! Imorgon är det första april. Har ni några bus som ni ska göra? Själv har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Men jaja. Idag har jag, Linn & Ava pluggat NO och spanska hela dagen faktiskt. Bra jobbat! Haha men nu ska jag öva på min tvärflöjt och sen vill jag så gärna ta min bok och läsa. Kan inte vänta att få fortsätta läsa. Imorgon i skolan på Svenskan är det läsning som gäller! YES! 
Ikväll går tjockare än vatten på TV. Tror det är sista avsnittet eller näst sista, aja vet inte. Sen blir det BREAKING BAD! Nice säger jag. Ja det är det som står på schemat ikväll. 
Imorgon är det Tisdag och då ska jag rida. ÅH undrar om jag får Jacko boy eller Cowondo. Blir ett mysterium tills dess. 

Kram Frida 
 
Här är 2 ytterligare bilder på mig när jag var ute och fota i Lördags 
 

Kommentera

Publiceras ej