Ikväll blir det att jag sticker till Immanuelkyrkan för där kommer vara något som heter "Ny generation". Själv vet jag inte riktigt vad det är men det kommer i alla  fall vara en folkfest med Jesus och världsförbättring som står i fokus. Kommer bli fett kul och jag taggar gärnet. Är det någon av er som ska dit? 
 
Men det är inte förräns klockan 19:00 ikväll så ska bara vara hemma tills dess och har precis varit ute och hoppat med min vovve Pontus över hinder. Han är bara så duktig min älskade vovve. Men han råkade ta sönder en kvast när han hoppade lite för tidigt och hamnade fel men det gick bra. Men vi lyckades fixa kvasten med silvertejp. Silvertejp FTW (for the win) 
Är riktigt taggad för ikväll. LÄNGTAR! Hur ser er Lördag ut då? Ska ni hitta på något extra kul?
Hörs!
 
Kram Frida
 
Min familj har verkligen den sötaste hunden i VÄRLDEN tycker jag <3 Vår lille nalle <3
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej