Nu har jag precis avslutat ett litet träningspass. Jag gjorde olika övningar hemma som t.ex sit ups, armhävningar, knäböj, utfall, plankan m.m. Om jag gjorde sit ups t.ex så höll jag på med det i 45 sekunder sen så höll jag på så med alla de andra övningarna också. Men i början sprang jag lite på stället, gjorde sprattelgubben, sparka bak och högknän och lite annat som uppvärmning i typ 4 min. Känns bra nu i efterhand men känner mig trött och ska ta en dusch nu. Men det var roligt allt det här och jag höll på i ungefär 30 min till väldigt hög musik då blir det mycket roligare. Blev ingen springrunda idag utan körde som sagt på olika övningar hemma. Ett tips till er som inte gillar att springa eller om man inte alltid känner för att springa så är det väldigt kul & bra att göra olika övningar sådär. Klart man inte behöver göra de jag gjorde utan man kan hitta på lite andra också med t.ex vikter. 
Ha det gött allihopa! 
 
Kram Frida
 
 

Kommentera

Publiceras ej