Tänk att Jesus dog och uppstod för oss. Det tycker jag är så sjukt coolt. Han dog för OSS! Det var idag Jesus uppstod. En stor sak att fira.
 
Såhär står det i Bibeln i Johannesevangeliet kapitel 11, vers 25-26: 
Då sa Jesus till henne: Jag är  uppståndelsen och livet. Den som tror på mig skall leva om han dör, och den som lever och tror skall aldrig någonsin dö. Tror du detta? 
 
I bibeln står det även såhär i Romarbrevet kapitel 5, vers 8: 
 Men Gud bevisar sin kärlek till oss genom att kristus dog för oss medan vi ännu var syndare.
 
I Bibeln står det här i Jesaja kapitel 53 vers 5: 
Han blev pinad för våra brott, sargad för våra synder, han tuktades för att vi skulle helas, hans sår gav oss bot.
 
Kan inte vara mer än tacksam för att Jesus tog alla våra synder på korset. TACK JESUS! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA! <3
JESUS LEVER
 
Kram Frida
 
 
 Han dog och uppstod för OSS!  JESUS ÄLSKAR OSS!
 

Kommentera

Publiceras ej