Har varit lite off från bloggen på sistone men ärligt talat så har jag inte orkat att blogga. Men ska försöka börja igen. I alla fall. 
Idag skiner solen på himmlen och värmer på bra. Både jag & Linn har haft shorts för första gången i skolan detta året. Så skönt det var. Jag hade ett par blåa högmidjade shorts från Zara och till det hade jag ett svart linne från Bik bok. Idag fick vi sluta en timme tidigare för att det skulle komma någon till skolan som skulle föreläsa för de som läser kinesiska på vår skola som andra språk. Men jag och Linn har spanska så vi kunde gå hem och njuta i det fina vädret. Skönt! Så vi passade på att fota lite. Ni kommer nog få upp bilderna senare. Men de kommer antagligen imorgon då. 
 
Ikväll är det bara jag och min ena broder hemma så vi ska köpa kyckling och göra sallad ikväll. Så gott sen så kanske vi spelar Guitar hero. Men vi får se. Den här veckan kommer bli väldigt händelserik och ska bli SÅ rolig. Men det får ni veta mer om sen. 
 
Kram Frida
 
Såhär såg min outfit ut idag ↓
 
 

Kommentera

Publiceras ej