Förlåt för att ingen av oss har uppdaterat! Inga ursäkter nu blickar vi framåt och försker uppdatera er så ofta som möjligt. Där får ni också hjälpa till. Skriv i kommentarsfältet vad ni vill läsa om!
 
Idag var det en vanlig dag i skolan. So provet igår gick bra. Det kändes bra i alla fall.
Imorgon börjar dagen med crosstraining och sen 2 lektioner som vanligt och sen är det påsklov. =)
Då ska jag bara vara hemma, med kompisar & träffa släkten.
 
Ni kan inte ana vad jag sitter och äter nu. 
Min farfar var här idag som alltid på torsdagar. Varje gång jag kommer hem från skolan ligger det någonting på mitt skrivbord. Jag är alltid lika spänd på vad det blir. 
Den här gången blev det vindruvor, en banan, godis, dricka & sen i kylen fanns 4 bitar av världens godaste äpplekaka som min farfar har bakat + min farmors vaniljsås till. Kan det bli bättre såhär en torsdagseftermiddag?
 
Aja nu ska jag fortsätta njuta av allt detta goda men också av att det snart är lov! 
Kram Linn
 

Kommentera

Publiceras ej