Känner du att din dator är fylld med massa bilder eller kanske slut på minne?
 
Ladda då ner dropbox. Det är helt gratis och du får 2 GB GRATIS!
 
Har du då dropbox på 2 ställen t.ex i datorn & i mobilen så får du mer utrymme i din dropbox men du slipper även att skicka de bilderna du vill använda från t.ex mobilen till datorn för att alla bilder du tar med mobilen åker in i DIN dropbox och då har du de även i datorn. Annars är det bara att bra in bilderna till din din dropbox så har du de överallt där du har laddat ner dropbox. 
 
Superbra! Jag själv använder dropbox för mina skolarbeten och bilder. Det ger mig mer plats på datorn och jag har bilderna överallt där jag vill ha de. 
 
Rekomenderar det verkligen!
Allt du behöver göra är att klicka på denna länken: https://db.tt/uLUol6yS
Fyll i din inloggning och ladda ner ikonen till datorn och sedan är det klart.
 
Hoppas ni gillade tipset! 
Kram Linn
 

Kommentera

Publiceras ej