Body butter från The body shop som luktar SJUKT gott och som jag har använt ganska mycket. Den har doften Persika och den är min favorit av alla andra body butter eller lukter som man kan välja där. Men använd den INTE i ansiktet för det är inte bra.  Själv använder jag den till mina händer mest. Men jag älskar den och lukten håller i sig länge. På "burken" står det att den ska hålla i 24h men jag är inte riktigt säker. 
 
 
One direction body lotion luktar sjukt gott och ja jag kan inte säga mer än att jag tycker den är UNDERBAR! Tror man kan köpa den på Kicks. 
 
 
Mini derm kan inte beskriv hur bra den är. Den har jag haft sen jag varit liten och den kan man ha på hela kroppen inklusive ansiktet då såklart. Ni kan köpa den på Apoteket och den är jättebra till speciellt om man har torr hud. Älskar den och jag kommer VERKLIGEN att fortsätta köpa den. LOVE IT! 
 
 
Olive luktar jättegott men vet inte riktigt var man köper den men jag TROR men bara tror att man köper den på Nille och jag tycker verkligen om den och det är en handkräm som luktar supergott och den är ganska fuktig så man behöver inte ta mycket av den för att den ska räcka till hela händerna. Har redan visat er den här men ville bara visa den igen. 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Johanna

17 Mar 2014 21:15

Bra inlägg! Kul med tips!

Svar: Gött att du tycker det! :) Kram
Linn Frida

♥ Frida

21 Mar 2014 17:24

Åh bodybuttern från thebodyshop doftar ljuvligt! Vilken fin blogg ni har tjejer, ni är supersöta också för den delen!:)

Svar: Ja det gör den verkligen! Tack så jättemycket fina du! :)
Kram på dig! :)
Linn Frida

Kommentera

Publiceras ej