I Tisdags läste jag ut Divergent och jag var taggad på att läsa 2:an så när jag är och rider ska mamma och brorsan till Emporia för att köpa lite smått och gott. När de kommer tillbaks och jag har slutat rida säger mamma att hon gick in i en bokaffär för att hitta nästa Divergent bok som heter Insurgent. Men hon hittade bara på egnelska och sa att den svenska översättningen kommer ut i Juni och jag bara NEEEEJ det får inte hända det får inte vara så. Men som tur var kommer en kompis som har läst alla 3 böckerna och har 2:an på svenska. Vet inte hur eller om mamma sa fel eller något men hon hade den på svenska och jag bara TACK!!! Superglad blev jag och jag är SÅÅÅ taggad på att börja läsa den men först måste jag göra en bokuppgift...
Men är snart klar med den så TAGGA INSURGENT snart. 

Kram Frida
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej